Візитка

                                             "Учитель воспитывает своей личностью, своими  знаниями и  любовью, своим              отношением к миру."                                                                                                    Д.Лихачев 

Над чим я зараз працюю :


1.
Тема досвіду
Технології формування дивергентного
мислення як основи літературної творчості учнів
2.
Стисла анотація досвіду
В роботі представлено  технології формування дивергентного (багаторазового, нестандартного, вільного від стереотипів) мислення, необхідного для випускників Нової української школи, здатних навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями.
3.
Для вихованців (вчителів) вікова категорія
Учні 5-11 класів, вчителі - словесники
4.
Місце роботи (повна назва закладу освіти відповідно до статуту)
Комунальний заклад "Заповітненська загальноосвітня школа  І-ІІІ ступенів" Водянської сільської ради Кам'янсько-Дніпровського району Запорізької області
5.
Посада
Вчитель російської мови та зарубіжної літератури
6.
Технології, методи і форми, які використовуються у навчально-виховному процесі
Технології навчального дослідження, виконання еврістичних завдань, розв’язання дослідницької проблеми,  інтерактивні технології «Мозковий штурм», «Навчаючи - учусь», «Мікрофон», «Незакінчене речення», дидактичні та творчі ігри, проектна діяльність, методи і прийоми розвивального і проблемного навчання.
7.
Посилання на електронний ресурс

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога